
Компанія «Baykar» випробує БПЛА «Kizilelma», оснащений надзвуковим двигуном Запорізького КБ «Івченко-Прогрес»
Компанія «Baykar»(Туреччина) провела тестове руління на злітній смузі для безпілотного літального апарату (БПЛА) «Kizilelma». Випробування відбулися в аеропорту Чорлу (Туреччина). Такі тести проводять для підготовки нових літальних апаратів для льотних випробувань. Під час них перевіряють роботу основних систем – паливної, гальмівної, управління, двигунів тощо. Після успішного завершення таких випробувань апарат допускають до першого польоту.
Про це повідомляє «Мілітарний» з посиланням на «SavunmaSanayiST».
Раніше дату першого польоту планували у 2023 році, однак «Baykar» прагне зробити перше льотне випробування найближчими тижнями. Точна дата залежатиме від погодних умов.
У вересні «Baykar» провела успішно випробувала інтегрований двигун на реактивний безпілотник «Bayraktar Kizilelma».
Реактивний надзвуковий малопомітний палубний БПЛА «Bayraktar Kizilelma» розробляється в рамках проєкту MIUS (Muharip İnsansız Uçak Sistemi).
Новий апарат був представлений 4 серпня 2021 року, а вже за рік «Bayraktar Kizilelma» дістався до стадії прототипу.
За даними компанії, БПЛА матиме робочу висоту 12 000 м, злітну вагу 5,5 т, корисне навантаження 1,5 т й вантажопідйомність боєприпасів 1 т.
У той час як MIUS-A буде близький до надзвукової швидкості з українським двигуном АІ-25ТЛТ, а MIUS-B буде надзвуковим з українським двигуном АІ-322Ф і турецьким TEI TF-6000.
Двигун у MIUS-B буде в 2,5 раза потужніший, що істотно відрізняє його за технічними характеристиками від MIUS-A.
Передбачається, що безпілотники проєкту MIUS будуть запускатися з борту універсального десантного корабля TCG Anadolu (L-400) без допомоги катапультної системи.
Реактивні двигуни АІ-322Ф та АІ-25ТЛТ компанія «Baykar» замовила у українського державного підприємства «Івченко-Прогрес» (Запоріжжя).
Читайте також: Захищаючи Україну, загинув Сергій Хвищук з Криворізького району;